Til stede: Orla Hansen, Stig Madsen, Kaj Hansen, Mikkel Larsen og Leif Jensen
Referat fra sidste møde godkendt.
Orla har lavet en liste som forslag til faste punkter på bestyrelsesmøder.
Kapsejlads: der efterlyses mere info om hvordan, hvornår og hvem står for afviklingen.
Resultater er svære/umulige at finde.
Mikkel laver en liste med datoer for resten af sæsonen.
Kontingent til kapsejlads for 2020 opkræves ikke på grund af den særprægede sæson/ få gennemførte sejladser.
Målerbrev/lokal handicap: udvalget skal være mere klar i udmelding om hvilke krav der skal opfyldes ved udregning af bådens handicap.
Mål for sæson 2021 : kapsejlads kalender skal være klar til generalforsamlingen i 2021.
Forsikring: Orla tegner det mest nødvendige.
Det undersøges hvordan vi er dækket for tab af grej/udstyr, hvis Multiskuret brænder! – dækker vores forsikring? – dækker kommunens forsikring?
Junior udvalget: kører godt med 12 til 15 unge mennesker i gang.
Vi bør finde ud af hvordan forældrene kan tages med på vandet for at opleve hvad der foregår.
Andre udvalg: Fest(ad hoc)
Der afholdes afriggerfest den 24/10 2020 klokken 17.30 på Bistroen i lighed med sidste år.
Buffet – pris 150 kr. plus drikkevarer.
Efterfølgende aften kaffe i Klubhuset hvor klubben er vært ved kaffe og kage til eventuel medbragt små skarpe.
Invitation har vi lavet særskilt! Stig bedes printe til opsætning på Havnen.
CB66: 3 vil købe andele.
Pris: 500kr. for 2020 og 1000kr. for 2021.
Margrethe: båden skal anvendes mere ellers skal den sælges!
Først prøver vi igen med at bruge den som skolebåd for forældre til juniorer og eventuel andre interessenter i sæson 2021
E-box: Det offentlige kræver at klubben opretter Ebox med NemID.
Det er igangsat.
Brugerrådsmøde med RKSK-kommune: referat kommer fra kommunen.
Promotion: ideerne skal frem, listes og prioriteres så vi kan lave en folder til omdeling på havnen til foråret.
Næste møde: 5/10 2020 kl. 19 på Bryggen 9
Referent: Leif